fredag 2 december 2011

HEJ FRÅN MIG

Fyfan vad bull liv jag har för tillfället. Detta är tredje dagen jag bara ligger hemma och ligger. Idag mår ytterligare att snäpp bättre dock sitter bajsförkylningen fortfarande kvar. En rejäl hosta på det har jag också fått. NICE? Njäää. Inte direkt.


Nu: äta frukost och kolla Ellen Degeneres Show
Om en stund: försöka skriva lite på projektarbetets sista del
Sen: äta middag med mammi
Ikväll: kolla idol!!!!!!!


Så ser min fredag ut. Kul va? Kanske inte. Just nu längtar jag typ ihjäl mig till Idol börjar så mitt liv blir liiiite kuligare. Jag ligger verkligen bara i sängen och ....... ligger. Jag ogillar att vara sjuk. Förresten! Igår fick jag lite liv i luckan när mamma berättade att vi ska till Ullared den 21;a december. WIE, så kuligt! Jag har alltid velat åka dit. Jag har varit där en gång, när jag var typ 10. NU ska jag kränga mackor.


En frisk och glaaaa Janine.

/ J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar