måndag 26 december 2011

JUL -> NYÅR

... Och där var ytterligare en jul över. Tiden går läskigt fort nu. Menmeeeen! Jag är superduperjätte-nöjd med mina julklappar i år. Detta var första julen jag inte alls hade någon riktigt koll på vad jag skulle få. Andra år har jag alltid önskat mig något större och speciellt som jag verkligen hoppats på att jag skulle få. Här kommer allt jag fått:

- Två smycken från Style By Tyra
- 750kr
- cirka 530 tjeckiska pengar
(jag ska på studentresa till Prag i maj)
- Två ringar
- Wesc hörlurar
- DKNY parfym
- USA-tröja
- Björn Borg trosor
- Min favoritfilm; Remember Me
- Halsband
- Presentkort på Nova
- Min studentmössa betald
- Jättestort album
- Duschsaker
- Nagelsaker
- Vinterjacka
(fick den dock för några veckor sedan)

Inte konstigt att jag är nöjd va? Helt galet. Nu har jag en fantastisk nyår att se framemot. Spontansaker blir alltid bäst.

JulaftonsJanine
Julafton 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar