måndag 19 december 2011

SKÖNT, KUL, SJUKT & KLAPPAR

Idag skrev jag mitt sista prov för denna terminen. Ni kan själv tänka er hur skönt det var! Om inte: AFNWKGJKWRGNLOAMDNGWNG, så skönt var det. För övrigt längtar jag ihjäl mig till både julafton, juldagen och nyår. Allt kommer bli fantastiskt kul! Något som slog mig för någon vecka sedan var att detta är första julen sen 2006 (!!) som jag är singel på julafton. Det är ganska sjukt, men jag tror nog att jag ska överleva det. HÄHÄ. Så här ser mitt julklappshandlade ut:

  • mamma; klar
  • pappa; klar
  • syster; klar
  • Andy+Ann; klar
  • Niklas+Karolina; klar
  • Saga; oklar
  • Elvira; oklar
  • Markus+Carolin; klar
  • Julklappsspel; klar
På onsdag eller eventuellt torsdag är jag helt klar. Jag är extremt nöjd med mina julklappar i år. Wooho! De e la gött.
Tomteluva istället för stjärna på toppen är det nya i vårt hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar