onsdag 6 maj 2015

Tre år senare

Heeeeeej!

Kommer ni ihåg mig? Janine. Jag var ganska aktiv här förut och vill nog bli det igen. Låt oss prova och se hur länge det håller. Liiiiite uppdateringar i livet har skett under dessa år av frånvaro. Hade ju varit ganska sorgligt om jag fortfarande stampade på samma ruta som för tre år sedan ... 

JAG HAR ...

- tagit studenten
- skaffat mig fast jobb
- tagit körkort
- haft pizzadejt med farmor
- blivit faster på nytt två gånger om
- varit på Asien galaj i två månader
- gått på tre bröllop
- blivit youtubenörd
- fått glasögon
- gått på min allra första festival
- blivit alldeles kär
- skaffat mig en ny tatuering
- köpt mitt alldeles första gymkort
- blivit galen i smink och dess tillbehör
- köpt bil
- blivit allmänt coolare

pizzadejten med faders moder

Det var allt som hänt i mitt liv under dessa tre åren. Jag har inte glömt någonting. Jag lovar! NU: feel free too follow the fabolous life of Janne.
/ J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar